Lördag

denna dag har vi haft fullt upp som alla andra fast lite till..=)  haha

började med att vi skjussade marcus till ludvika vid  07.20  sedan så åkte vi upp till amsberg....där  fikade vi lite sen fick alexander mat vid 11 tiden....sedan har jag bytt däck på bilen..ja JAG har bytt dom alldeles själv...de ni..hehe  fan va jag ha varit duktig..hehe men de tog dock ca.2- 2,5 timmar...=)

Sen åkte vi hem å jag käkde lite pasta..nam nam
skulle precis till att diska och börja plocka de sista i alexanders rum...då ringer mobilen, ja de va pappa som var ute å åkte moppe med erik å dom hade fått fel på moppen så dom kom inge längre....så de va bara att  tanka bilen å åka ivbäg dit dom var å hämta upp dom sedan hem till dom å fixa lite små saker sen i väg till moppen å försöka få igång den..men de gick ej....så fick prova ha in den i deras bil men den va för liten ....så fick hämta våran bil och prova å de FUNKADE!!för våran bil var mycket bredare och högre än deras...så pappa blev paff att vi harde en sånn stor kombi..=)haha  men de är ju bra, jag räddade ju han idag iallafall..hehe

sen var de bara att hämta marcus på tågstationen å åka å handla....köpte tacos tills ikväll å lite godis...blir lite mys  här hemma..=)

köpte även nå gittarspel till wii.... plus en massa annat skit som ska fixas upp här hemma..=)

de har varit min å alexanders dag idag de.....hehe  händelserik iallafall...=)

Imån ska erik komma hit medans pappa är på hundkurs med rillo sedan ska vi hämta mamma å malin vid busstationen för dom komme hem från tallin imån...


Erica:Du är bra nyfiken vad vi har pratat om va??hehefinns några som är bra nyfikna...haha  någon gång komme de väl ut men vill inte skriva ut de här ännu....=)  Ja de va evigheter sen vi träffades nu å tycker vi ska göra det nu!!!Vill träffa dig å prata lite skit, vem vet jag kanske säger en hel del..=)  Din blogg är borta igen??vad har hännt??Saknar dig gumman!!!<3


jaja ska hjälpa gubben i huset med en olydig son som river övervåningen nu..haha  sedan ska jag ner å fixa lite saker....

ha en trevlig lördagskväll!!

Älskar min familj!<3

Kommentarer
Postat av: Erica

min blogg ska inte vara borta, däremot är det lösenord på den. men det blev nå knas så just nu står det ingenting i den, och vårat internet hemma fungerar inte så... men den återupptas nog om någon/några veckor. åker till grekland på onsdag, sen hoppas jag på ett fungerande internet när jag kommer hem :) puss&kram

2008-09-01 @ 14:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0