Hemma

Hejsvejs i lingonskogen!=)
Nu är jag och alexander hemma igen, kom hme igår kväll efter en lång och tråkig bilfärd.
Vädret har inte varit så jäkla bra som jag hade hoppats på men finare än i borlänge iallafall..haha
Tyvärr tyckte jag att de va lite för kallt och att de blåste lite för mycket för att alexander skulle få bada i sjön.
Annars ha de varit trevligt å mysigt.

Alexander lärde sig att äta kex , sitta i kundvagn och äta hemmagjord lasagne under 2 dagar..=)

Nu ligger busfröet å sover så jag ska väl börja plocka lite för här ser det ut som en svinstia..=(

När jag kom hem igår så känndes de lite konstig å den känslan satt kvar ett bra tag, sa väl kanske nått ord som marcus blev fundersam över och började fråga å tjata...

Kanske känner av det där lite grann fortfarande, men de öser sig. Det är bara jag som måste ändra på mig..

Men när vi låg där i sängen å skulle sova, och jag försökte få tyst på marcus på hans tjat om att jag skulle säga vad det var.Då frågade jag en fråga som jag hade förväntat mig ett helt annat svar på än vad jag fick..

Det svaret jag fick håller jag för mig själv men det gjorde mig förbannat glad,lycklig jag blev att känna mig hel på massa ställen....de va ingen bortförklaring!!!Har vaknar flera gånger i natt och funderat på omjag drömt elle om det var sannt, och det var sannt....ojojoj blev bara ännu lyckligare....

så nu vill jag bara kunna prata ut om allt med min älskade och sedan planera in i massor..=)

Jaja nu tappade jag bort mig  vad jag mer skulle skriva,men ska väl börja små städa lite nu...
Får se om jag skriver nått mer senare...

Ha en underbart regnig dag, för det ska jag ha!

Älskar min familj!<3

Kommentarer
Postat av: M

Står för det ja sa..Du o Alex är mitt allt..pussar älskar dig

2008-08-08 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0