Donat

Japp idag har jag verkligen fixat å donat här hemma, så nu har vi två garderober inne i vårt sov rum istellet för en..Å en hylla kom upp i alexanders rum, ska bara sätta upp några fotogarfier och lite saker på hyllan, sedan kan hna nog börja sova där inne....Rummet blev förövrigt mysigare så jag skulle kunna tänka mig  ha de som mitt rum..=)
ha även blivit lite ändrig uppe på åxå...


Har även laggt i det nya barnvagnssättet i han vagn, de vlev jätte sött!!=)

så nu ska jag fort sätta dona klart innan marcus komme hem, för då ska vi till ekis..blev bjuda dit på tacos idag ....så de ska bli gott!!
 

Ska fortsätta nu medans jag har orken...

älskar min familj!puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0