Vår???!!!!

Idag så har jag å alexander varit i amsberg å hälsat på...tänkte ta en promenad där men de började spöregna då...blä
sen skulle mor å far på handledning så jag åkte med till tjärna ängar och tog vagnen å bilstolen där i från...va skönt med en liten promenad.....fast de va fortfarande lite dugg i luften känndes de som....
sen har jag å alexander bara myst hela dan..han har varit jätte glad  å pigg,,,,,inge grin alls...=)
sen vid halv nio så tog vi en liten promenad här om eftersom att vi skulle stänga bommen vid nio....å då fick jag en underbar sommarkänsla.....
när man är ute en sen sommar kväll/natt så kan man känna en speciell doft....som är helt underbar fast svår att beskriva.....
men den doften va de iallafall....
så vill verkligen ha sommar nu...kunna grilla ute med vänner, kanske ta en cider elle öl .....kunna spela kubb och ha roligt....

men men den tiden kommer väl den åxå...men vill ha den nu....men ärligt talat så tror jag fasiken våren är här helt nu...så sommaren är verkligen på G!!!!!!

Jaja nu sover alexander, så ska väl umgås med Marcus som kom hem för ett tag sen....

Kanske kan bli en film och mysa lite???!!!


Älskar min lilla familj!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara otroligt roligt att se dig med en öl i handen

2008-04-16 @ 13:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0