Tisdag

japp allt känns så lättare, vet ej varför elle jo innerst inne så vet jag ju varför...hehe
Känns som en stor stor stor sten från hjärtat har lossnat, de är lättare att andas om man bort ser från förkylningen..hehe

Jag känner mig piggare på nått vis...den där livsgläjden kom rusande med en välldans fart..hehe

Jag kan inte sluta kolla på mitt undervärk här på golvet, jag ljuger inte om jag säger att jag suttit å rå tittat på han i ca.20 minuter och mer kommer de bli....kan inte slita ögonen i från han...

Kan inte förtså att han blivit så stor, redan 3 månader....fan vi kom ju nyss hem...hehe

Hans leende får en att smälta och hans sätt att va får en att vilja vara han..hehe
Kan inte ha önskat mig en bättre elle anorlunda unge, han är perfekt... 50% Linda + 50% Marcus = 100% Kärlek!!!

JAja nu ska ja gå å gosa med han innan han somnar....

skriver kanske mer sen, de visar sig...

Älskar mina pojkar!!!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0