Skrattar

nu har jag både filmat och tagit kort när Alexander sitter i Marcus knä och trycker på datorn...han fixar fram saker på skärmen som inte ens jag klarar av..haha  =)
3 månader och kan så mycket om datorer...*ler*  hur ska detta sluta?

ska väl lägga upp ett kort på de men de får bli sen de....för jag förstår mig inte på att fixa över bilder å allt..hehe

jag är nog den otekniska personen på denna jord skulle jag kunna tro.. =)

Nu har han precis fått mat så han ska väl sova nu för hoppninsvis....men man vet aldrig med han...

Satt å kollade på barnmoskorna nyss, tycker de är ett jävligt bra program.

I dagens läge så ångrar jag mig så fruktansvärt mycket att jag gick livsmedel.Men hur fan ska man kunna veta vad man vill bli när man går i 8.an å är 14 år????

Nu vet jag vad jag vill bli iallafall, men orken att sätta sig vid  skolbänken igen just nu finns inte....Å den komme nog inte finnas på ett tag....

Men jag hoppas jag någon gång kommer ha orken å tiden att utbilda mig till min dröm...

den drömmen fick jag den 6 januari och jag står verkligen fast vid den, att jag inte kommit på det tidigare.men men man märker väl saker efter allt nytt man upplever...


Ska nog kolla upp lite vad som krävs och behövs för att ens bli utbildad....

Varje gång jag ser barnmorskorna på tv så vill jag direkt skaffa en till liten bäbis....vill ligga där igen å känna den känslan, att få höra det första skriket, att få upp det nya livet på bröstet, att se marcus stående bredvid och se så lycklig ut!!! Hoppas de inte dröjer allt förlänge, men vi båda två måste ju vilja å denna gång vil jag nog ha de planerat..hhehhe

jaja nu blev det massa skrivande som jag ej hade tänkt mig, men men har då fått skrivit av mig en del iallafall...

den bloggen jag tänkte skriva idag får nog komma imån eller någon annan dag....för orkar ej skriva en till...=)


Hur kan man Älska ett sånnt litet liv så mycket???

Älskar verkligen Alexander så jäkla mycket, skulle kunna gå över eld för han...

Älskar självklart min sol här livet åxå, Marcus som alltid har funnits där för mig...


Kan ej beskriva min KÄRLEK  till er TVÅ....De finns ej ord till det....


God Natt Allesammans................

Kommentarer
Postat av: Mipa

Vad är det för dröm, vad vill du bli?

Mjo håller med om att Livsmedel va fel, tror faktiskt många tycker just livsmedel är fel men men 15 år inte lätt att välja då vad man vill bli.

2008-04-07 @ 13:18:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Mipa

Okey.

Ja fyfan vilken tid det ska ta då tyvärr. Men vill man bli något och man är säker så är det nog värt det med tanke på att livet är rätt långt trotts allt.

2008-04-07 @ 18:07:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0