Promenad

idag har jag och alexander gått en lång promenad......först gick vi runt hela jax sedan ner till stan och kollade runt lite på marknaden, gick där med petra,emma och sen kom erica...
sen har vi gått hem där i från....

så alexander har sovit sen 12.30 och han sover fortfarande...han tycker de är så skönt att få i sig frisk luft....=)


Nere på markanden fanns de lite smått å gott som skulle behövas men vill vänta med det tills i mån .....
tänkte försöka dra med mig marcus ner dit då....skulle va kul om lilla familjen kunde göra nått tillsammans åxå...

men 4 t-shirtar blev det till alexander iallafall.....för dom va för söta å tanken på att dom kanske inte skule finnas kvar imån  slog mig...så 80kr blev det idag....


billiga blommor som man planterar ute fanns de åxå....å de behövs verkligen...så får se va som inhandlas imån da....


nu ska jag invänta att lillgrabben vaknar, då blir det mat sedan lite mys...

blir en lougn kväll....erica kanske kommer lite senare....


nu ska jag kolla om tvätten är torr...


jag har inte ätit sen frukosten i morse å ändå är jag inte hungrig......man borde väl bli hungri när man går så mycket??nej jag blir mätt istället jag.....haha

jaja år se va som händer...kanske skriver mer sen....


inlägget tidigare idag var inte så bra.....var på sånnt depphumör så trodde jag skulle avlida...men de blev bättre när min solstråle skrattade så man hörde det....


älskar mitt charmtroll!!!
Älskar marcus!!
<3

Kommentarer
Postat av: is

du är så söt. ni är så söta. gullungar! :D.. mys =)

2008-04-18 @ 20:54:09
URL: http://disis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0