nu så....

har marcus laggt in bilderna på datorn...så tänkte lägga upp några kort från helgen....


Fredag:

image23
Det började med att Jag,Alexander,Petra Och Lucas åkte till Ludvika.
Här är Lucas & Alexander redo för bilfärden....


image24
Senare åkte vi till Emma Och Emira å hälsade på.
Här är Alexander , Emira , Lucas i sängen....

image25
Alexander 3 mån, Emira 1 mån och Lucas 2 veckor....

image26
Erica var där åxå så Alexander passade på att busa med favvisen Erica!!


Lördag:

image27
Alexander & jag gick till Erica å hälsade på, dock så är han skaplit trött här så inget bus...=)

image28
På eftermiddan så åkte vi och handlade, så Alexander vinkade hejdå till kameran!!!


Söndag:

image29
Petra & Lucas kom till oss så tog vi en promenix. Här är Alexander redo att gå på promenad!

Sedan tänkte jag bara lägga ut bildbevis att Alexander ÄLSKAR datorn.....

image30
Han fixade upp massa saker på bildskärmen..hehe

image31
Nu ska han avsluta för de är dags för mat!!!



De var våran helg de..hehe
Idag så har vi varit med Erica på kupolen men inga kort blev tagna..hehe
Ska väl gå å va social med övriga familjen nu..



image32
Älskar dig mitt lilla Charmtroll!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Mipa

Tripp trapp trull, tihi så söta bilder.

Låter som ni haft en hel mysig helg ju, gött det!

2008-04-14 @ 23:14:28
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0