länge

nu var de länge sen jag skrev blogg...men de har inte funkat...sen igår kväll när jag skulle skriva så var de så segt så jag gav upp..hehe

humm kommer fan inte ihåg sist jag skrev så samman fattar de från lördag.

Lördag:
Vaknade å tog de bara lungt,åt sedan tacos och började göra oss reda för hockeyn.
Vid 2 så hämtade vi upp osten å happa på tågsationen och sedan åkte vi till amsberg.
Där lämnade vi av Alexander så han fick vara hos mormor å morfar.
Sen bar de väg till leksand och leksand vann med 2 -0 mot mora.
Kom väl hem vid halv nio så hämtade alexander då, å allt hade gått jätte bra..fast jag saknade han så mycket..hehe
Blev en pizza på kvällen där för min å marcus del...

Söndag:
Vaknade, jag å alexander åkte till amsberg å hjälpte morfar att lägga ut en annons m.m
Satt å prata lite å umgicks...
Sedan åkte vi hem å hämtade marcus för vi skulle skjussa hans lillebror till ett kalas...
Sen åkte vi till moster malin å kusin hampus för de båda fyllde år....Så var där på fika.
Petra å daniel kom med lucas åxå så nu har marcus sett han åxå..hehe
Vi åkte hem å gjorde mat sedan blev de en lugn kväll.

Måndag:
Alexander sov ända till nio på morron utan att vakna under natten...ojojoj
humm kommer inte ihåg vad som hände på måndagen men de blev nog en lugn dag eftersom jag inte kommer ihåg..haha
Vet bara att de va trisst väder så jag var deppig...Plus att mina tankar gick åt ett helt annat håll.
Min lillasyster skulle ha blivit 13 år den dagen.....så grattis...

Tisdag:
Alexander sov till nio idag igen.
Marcus lurade mig å jag gick på de eftersom jag är så lättlurad..men man skojjar inte om sånnt!!hehe
Städade hela lägenheten å fixade...
Marie kom på besök å fikade lite å pratade.
Vi tog en promenix till willys men där ahde dom inge välling så gick till ica istället....sen gick v hem...
de va så fint väder å så varmt ute så alexander fick stå ute å sova flera timmar medans jag krattade å fixade på framsidan..fast de ä mycket mer att fixa men de kommer..
sen gjorde vi kinamat å åt de..mums...
Sen kom happa,rey,osten,ekis å basse å kollade på hockey...
Leksand förlorade mot mora, så inte bra....hur ska det gå nu da?
Blev en sen kväll.

Onsdag:
Alexander vakande vid 7 så inte bra att ha folk här så sent..blä
Mitt humör va inte på topp imorse eftersom de blev en sen kväll..
Min ryggvärkte som bara tusan efter att jag fick gå runt med alexander i 45minuter.Jag fick inte sitta still för då skrek han...men marcus tog han sen å så klart så skulle han somna då....de va väl bra de iallafall..
Sen har jag rensat lådorna bredvid min säng å nu tar jag en paus.
Blir nog att fortsätta rensa imån för tappade orken helt när jag satt mig ner..hehe
Börjar bli skaplit hungrig nu så får se va de blir för mat, men hoppas på nått gott...
Sen blir det en lugn kväll med mycket tv tittande..hehe


Är jag gravid elle??är så sugen på allt onyttigt..haha


När jag såg Lucas så tyckte jag han var så liten..MAn glömmer bort fort hur små dom är..hehe
Men jag Tycker fortfarande att Alexander är mycket finare å att han var finare som nyfödd åxå..men de är väl så, man tycker väl alltid att ens egna barn är finast..hehe

jaja ska väl snart hänga tvätt å lata mig..haha

älskar mitt charmtroll över allt annat på denna jord..Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0