fy fan

ja precis som rubriken så menar jag det......jag har haft rätt hela jävla tiden...den där hemska 42 åringen hade tagit engla...slår fan vad om att han våldtog henne innan han mördade henne åxå....jävla svin...att de finns sånna männsikor gör mig rädd....hur ska man våga låta sina barn cykla/gå till sina kompisar???kommer dom hem elle inte??
På en gång när jag hörde om hans andra fall han gjort s visste jag att de va han, å lika att han hade mördat pernilla åxå....mmm de känndes så å rätt var de.....


fan blir så arg, de är tur för den gubben att jag inte är i närheten av han för då skulle han ha två kulor mindre just nu å en förminskad kuk.....sen efter de lidandet så hade han fått flera stick i kroppen (tömmas på blod) så han skulle få pina till döds....

hoppas han får ett riktigt jävla långt straff nu....annars blir jag besviken...visa engla lite rättvisa iallafall....


jaja idag blev de en promenix med petra å lucas....nu ska vi äta mat.....

ska gå å ta alexander nu för han vaknade precis...

älskar mina pojkar!!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0