full fart

framåt..hehe

idag har farmor varit på besök, vi tog en promenad genom vatten parken sedan gick vi till willys å handlade...
Är så sugen på att baka, ska nog kolla om de finns allt, sedan får jag göra det när jag lagt alexander..visst kanske blir sent men är man sugen på nått så är man..=)

Har varit lika varmt idg med så vi har lekt lite på gräsmattan åxå...


Nu sover solstrålen, å han är sovit sammanlagt 4 timmar på hela dagen, så han är pigg den rackaren..hehe

Har kollat på Unga mödrar,sjukhuset,lyxfällan å sen blir det efterlyst och insider....men om jag ska se allt de vet jag inte....de visar sig...

fan allt känsn så jävla bra, de känns som jag svävar på  moln.....kan de inte få fortsätta så här???En helt underbar känsla....vill inte missta den...

Tidigare idag kom osten å rey förbi, men dom drog lika snabbt igen....de va nog marcus dom skulle träffa  =)

Sen fick även jag å Alexander besök...disa kom förbi och sa hej....Å alexander blev så glad, å pratade med hon för fullt..hehe

jaja nu ska jag göra nytta...


Älskar min solstråle!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0