fredag

helg igen da...veckorna bara springer förbi en tycker jag...

humm har varit på bvc idag med alexander..han fick 3 månaders sprutan idag...å de gick bra....jag fick nog mer ont jag av att vara med bara..hehe
Sen ahde han gått upp till 7,1kg nu så han är en liten tjockis..hehe å lite längre hade han blivit åxå...
Ingen liten prick de där inte...

Har bakat idag,sedan varit på kupolen å handlat lite till alexander...

Nyss åt vi mat å sedan dammsög marcus...
nu ska marcus ge alexander mat och jag ska bära ut saker i förådet sedan  fixa marcus bil om de hinns...

vid fem kommer mor å far för de ska va barnvakt ikväll medans vi är på hockey....hoppas de går lika bra denna gång....


jag tror på 9 - 3 till leksand idag...haha


älskar mina Leksingar här hemma!!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0