bra

de gick bra vid bvc idag..nu väger han 7830gram å är hela 64 cm lång.....han växer så de knakar  =)

idag så har mor å lillebror kommit på besök, så vi gick till lekparken vid bananbacken och lekte,hade öven trix med oss....
sen så gick vi hem å vi gjorde toast för erik var hungrig....de va gott!!!!!!!!!!!!!!!!
trix låg in klämmd i ena hörnet på verandan i skuggan, de va väl vamt för han  =)

sen kom petra å lucas så vi gjorde oss i ordning, sedan åkte vi till kupolen å kollade..petra inhandlade lite saker....

sen åkte vi till mor mor och där blev det mat och blöjbyte + att jag å petra fick kyckling med ris å sås...mmmmm

kom hem vid halv sju å då tog jag å alexander en promenad och skickde kort till marcus....sen somnade han,,,,sen har jag fixat myggnätå alexanders säng.....

nu så ska vi mysa sedan blir det mat...sen ska han sova...

älskar min solstråle!!du förgyller min dag  <3

Kommentarer
Postat av: Anton

Småbarn är härliga, speciellt lukten av dom!

2008-04-25 @ 21:23:44
URL: http://indiesponge.blogg.se
Postat av: Mipa

A delade ut tidningar. Ne ba jobb just då va de men visar sig om de blir fler gånger.

2008-04-26 @ 10:37:45
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0