förstår...

japp nu börjar jag förstå alvaret i det hela...känslorna,omställningarna,kunskapen,tilltron och det stora ansvaret...

jag har aldrig genom fört en sånn här stor uppgift och där av så har jag aldrig haft så här stort ansvar....

Kommer man klara det??  man vill ju det men kommer alla runt om kring bara försvinna eller kommer dom finnas där och förstå en ändå?? så många frågor å funderingar att man blir tokig...

men jag har gissat lite själv å ja tror att de bara är 2 st som kommer förstå och stanna kvar...men de vsiar sig om de är fler....

de är ju tråkit om alla försvinner för en sådan sak....men men så kan de va...

jaja ska lägga mig ner å vila lite så ryggen får de lungt...

hur ska denna  dag gå da????blä     värk som fan....



jaja de va nog allt för mig...

älskar er!puss

Kommentarer
Postat av: Icis

Jag kommer ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG NÅGONSIN FÖRSVINNA ! och du kommer klara allt galant ! och jag kommer alltid finnas här och hjälpa dig när du behöver. älskar dig !

2007-09-25 @ 16:15:56
Postat av: Sadhistory

Varför skulle folk förvinna för en sådan sak? Nej klart inte folk kommer försvinna, folk kommer nog vara jätte glada för er skull och vilja umgås med er lika mycket för det även om det inte går för du och Marcus kommer få mindre tid.

2007-09-26 @ 14:37:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0