Vilse

ja då är man här igen då....har inte kunnat varit ute på internet för dom hade stängt ner bredbandet här..hehe

tankarna å känslorna just nu är att jag känner mig väldigt vilsen i allt jag gör......inget känns riktigt bra...

jaja idag var jag hos bm å alla värden såg bra ut....lillen ligger fortfarande neråt så han är på G..hehe

nu bli de tv tittande å sedan sova för min del eftersom att vi ska upp i tid imån...

Imån så packar vi i bilen så gott vi kan sedan åker vi till borlänge med det.....Blir kvar där tills på söndag ...

Så blir det hockey imån åxå..hehe  Leksand - sundsvall....

hummm jaja ska dra nu..

älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jasså ni kommer hit, kul! :D
Längesen man träffade er..

2007-10-31 @ 04:14:50
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0