Mycket på G

Japp nu börjar allt kännas bra igen.......förutom den enorma längtan....

har så mycket saker att blicka framåt mot så vet ej vart jag ska börja..hehe

Det kommer en hit idag och besiktar lägenheten och om den går igenom så komme allt kännas skit bra för då är vi verkligen på gång känns de som..hehe

va i borlänge ihelgen och så pratade vi med dom som bor i våran nya lägenhet och dom skulle flytta ut nu i oktober så sen va de upp till dom som ska besikta den lägenheten när dom ska gö de..för bara de ä gjort så får vi nyklarna till den lägenheten...så de kan bli allt från den 1 november och framåt....

men de är klart nu att vi flyttar tidigare än 1 december iallafall...de blir minst 1-2 veckor tidigare...hehe  de kan rent ut sagt vara om 4 veckor om allt går som planerat...hehe


Har ju så mycket på gång så vet ej vart man ska börja....jag hoppas att jag kan få sjukskrivning ända fram till bf datumet elle om man får ta ut havandeskapspenningen redan i oktober...fö att ställa mig där på jobbet de komme jag elle snarare min kropp inte klara av igen....räcker väl med att jag led i 4 veckor innan jag fick sjukskrivningen..hehe

så dens aken måste bli fixad,sen är det att fixa en till släpkärra så man inte behöver åka fram å tebax med alla saker..hehe

Tycker synd om pappa och marcus för de är bara dom som kommer springa med alla tunga saker...jag får ju typ knappt bära så påsar med kläder i de är de ja komme kunna bära..hehe  så dom komme ju slita häcken av sig---har lite skuld känslor för de..men men hoppas dom försvinner....för mamma stryper mig ordagrannt om jag lyfter nått tungt...hehe

sen är det väl att komma iordning där i borlänge man längtar till för då ska ja pyssla..hehe

jaja  sen är den ju den 12 oktober nästa höjdpunkt är......fronda på s2--hehe  har bara roliga och bra minnen sen sist så ja sa de till marcus att jag ska upp på de till vilket pris som helst för sen vet man inte när nästa gång blir...
Så jag hoppas man kan få med sig lite roliga personer då!!Elle 1 iallafall å hon vet vem hon är.....hehe


sen är de väl massa olika datum där emellan som ska bli roliga å spännande men har inte dom i huvudet nu...hehe

jaja de blev mer blogg än vad jag trodde..haha  men men då ha ni ju nått att läsa iallafall...

ha de bra!!

Älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: icis

va ?!! ska ni hit då gumman ?! faaan vad glad jag blir nu ! jag vill se laakso då, dom spelar samtidigt :) men dom spelar väl på bolanche ?

2007-10-03 @ 14:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0