Måndag

ja kom precis hem från borlänge....och det är grått,mulet och regnar...fan vilket väder...blir så piss off på allt då ju...

jaja va på ericas inflyttnings fest i lördas å de va jätte kul att få träffa henne igen...så synd att de bara va i nån timme...  men lite mindre än 2 månader så kan ja träffa henne hur mycket som helst...

passade på att prata med dom som bor i våran nya lägenhet om nycklar och sedan betalde jag av de som ska vara kvar..heehheee   så kändes skönt att få de överstökat....

jaja ska väl bara gå å ta de lungt nu för ska till sjukgymnasten imån å kolla om dom kan hjälpa mig med min värkande kropp..elle hur de komme bli i fortsättningen...hehe   hoppas bara på de bästa...

Nu så vill jag att de ska bli den 12.de oktober...så dom dagarna dit vill jag ska gå snabbt sedan får jag väl hitta på nått nytt att räkna ner till....


jaja de va allt fö mig..

älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: icis

saknar dig gumman ! men snart flyttar ni hit :)

2007-10-02 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0