Livet

Jag skulle aldrig klara mig utan musiken i mitt liv...hehe  ha fattat vad  musiken betyder för mig...hehe

Jaja idag spelar leksand...få se om de går bra elle inte..hehe

nu ä de klart...åker te borlänge på fredag och blir där under helgen......skönt


alltså hur kan man bli så trött på ett ställe???jag nästan hatar stockholm just nu...bara fö att man vill flytta..hehe


Jag ryser av musiken.....anton & affe ...... fan  texterna är så sanna....de är som att jag själv skulle sitta å skriva ner mitt liv å känslor .....känner igen allt....

jaja nu ska ja lyssna vidare sen bli de nog ett varmt bad..sedan bli de tv:n från 19.00 - 23.00 sedan sängen..hehe

Älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas vi hinner ses gumman !! saknar dig sååå mycket

2007-10-10 @ 18:38:36
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0