Helt Otroligt....

Satt och kikade runt lite på olika bloggar...sen kommer jag till Happas blogg och han har skrivit ut dikten som han,osten å ekis  skrivit tillsammans...Å jag fick mig ett riktigt gott skratt...skratta så jag började gråta...hehe
Undrar om dom va helt dygnraka elle nått när dom skrev det??hehe  Å vart får dom allt i från??
Tänk om  jag kunde ha en sådan fantasi..hehe
Men dom lyckades med en sak...

Jag har inte varit sugen på sprit på dessa 7 månader alltså på 28 veckor.... Men dom fick mig att bli sugen på sprit!!!!hehe     vet ej varför men de lät så frestande..haha    men får stå ut nån månad till...hehe

Jaja ska packa de sista nu sedan åker vi till borlänge!!!!

Älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Kul att du gillade dikten :) Och som du nu vet så var vi inte packad då, osten var till och med helt nykter. Ja du får stå ut någon månad till men det klarar du! Kommer en till dikt sen som vi skrivit =)

2007-10-12 @ 17:03:22
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig !

2007-10-12 @ 18:25:53
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0