Gammla minnen

Har setat å lyssnat på musik sen 13.00 och vilka minnen man får..hehe
Tänker tillbaka till högstadiet...gud vad man höll på då alltså..hehe
Jag är ju fortfarande samma person fast lite anorlunda  hehe

När man sitter och tänker tillbaka på den tiden så vill man bara tillbaka fast ändå inte för vill inte välja bort det jag har nu....hehe

Men tänk om man kunde ta massa saker från den tiden till nu och blande det...då skulle allt vara så jäkla bra!!!

Å att jag å marcus har varit tillsammans i 5,5 år de är fan ofattbart..hehe  trodde det aldrig...Man träffas ute på stan å båda är stup fulla...de brukar ju liksom baar vara ett strul sedan över men de va ett långt strul för oss..hehe

Nu ska vi två bli tre om inte mer fram över!!!!Och jag är så jävla lycklig!!!

Känslan man har går ej att beskriva...sedan är de vännerna man har nu...dom ahde man inte förut å ja skulle aldri klara mig utan dom...

den enda vän jag har sen förut det är annsofie och hon kommer alltid stå vid min sida....vi är som syskon....

Sedan kommer man till de låtar som på minner om  jätte gammla tider...som man har kommit över men ändå finns där...

Jag kanske inte pratar eller visar något om min syster som dog, men tänkarna,minnerna och känslorna finns ju alltid där....och speciellt nu under gradiviteten har de varit väldigt drygt....

Kommer de hända samma sak för oss åxå, vad var de för nått som  hände?? varför??

alltså de är så svårt..

jaaja ska  fortsätta diska nu...

ha de så bra!!

Älskar dig marcs...du betyder så mycket för mig...utan dig så hade jag inte funnits nu å de vet du....
Älskar lillen som hyr ett rum i magen, men hyresavtalet går ut om 2 månader..ehe

Älskar mina vänner som alltid finns där....
Älskar min familj som finns där för en i vått som torrt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, men bilderna finns iaf kvar på datorn så tur är väl det :) Men texten till gammelmormor gör det inte, men tror att gammelmorfar har den utskriven så får kopiera den :)
och när det gäller det andra, så nej ord räcker inte till för att förklara hur mkt man älskar någon, men... bara dom små orden kan betyda så mkt !

2007-10-10 @ 14:45:53
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0