drygt...

japp nervös som fan som mest 12 veckor sedan är man där..ojojoj

jaja tycker de mästa är drygt just nu...för tycker allt går så segt mot vad jag vill, men ändå så fort....ojojoj

Blir så lessen när man ser å hör att ens nära å kära mår dåligt....

Dom säger att dom vill/behöver prata och att det skulle kännas bättre.....

men varför inte ringa då??varför inte fråga om en fika/prat stund??

Jag går hemma hela dagarna å ja ha sagt till alla att om de är nått så är de bara att ringa, för jag lyssnar!!

Vet väl själv hur det är när man mår piss å behöver prata....visst samtalet kanske komme ta 2-4 timmar men de är de fan värt...elle ska man gå å älta hela skiten själv....då bli de ju inge bättre!!??

Jag vill inte vara en person som sitter å ringer runt å frågar om de är bra elle om  de behöver prata...hehhe   de känns liksom för på fluget..

sen när man ser,hör elle läser hur  vissa mår, så blir det som en stor tung sten som inte försvinner från mitt bröst....

för jag vet att jag inte kan hjälpa den personen förens den själv ringer,kommer å säger att den vill prata om vad de är för fel å varför den är lessen/mår dåligt....

fan blir tokig av sånnt här....känner mig så hjälp  lös....blä

som att jag inte harnog ont i rygg å ben bara för att magen har blitt så stor att man inte ens ser fötterna..hehe
nä på köpet ska man få en stor tung sten i brösten åxå.....

jaja vet själv att de kan va svårt att ringa men de känns ju bättre för alla då....

ja brukar ju ringa å böla  inför mamma för hon är den enda som är hemma mitt på dagen å de är då de brukar vara värst för mig...

å sen är de ju skillnad att vara deppig pga gradivitet eller deppig pga en själv..hehe



öö fattar kanappt själv va ja skriver så sätter punkt här för blev bra rörigt detta...


jaja ha de så bra...


Å jag älskar å bryr mig om mina nära å kära så jäkla mycket!!!!


Älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig gumman ! och jag vet att jag är dålig på att ringa när jag mår dåligt, bara det att jag är så himla dålig på att uttrycka mig i ord. jag är så jävla dålig på att prata när jag mår dåligt ! men vet att du finns där gumman. längtar tills ni är här !

2007-10-22 @ 15:00:13
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0