Bort glömd??

Japp så känner jag mig.......Å de är ingen rolig känsla....

Har längtat så mycket efter att få flytta till borlänge och nu när det sker(på lördag) så är jag inte ens glad...känns som de komme va likadant som de är nu....

Jag har alltid haft känslan att alla vänner kommer försvinna när lillen kommer  men jag tror fan det redan händer...


Förut så höll man kontakten genom msn,blogg eller telefon ...men nu är det inget sånnt....

Den enda som jag tror komme finnas där det är annsofie för hon ringer hela tiden å frågar hur man mår och tröstar en när man är lessen och hon ser nog fram emot att vi kommer tillbaka....

Sen da??Erica ja jag älskar den flickan så enormt mycket att jag mår så dåligt av att veta att vi glider i från varann....vi har inte pratat på jätte länge och känns som de inte komme bli bättre.....

Sen alla andra vänner åxå...men orka sitta å skriva om allt å alla.....just nu....

Lika så varje gång man ha hälsat på så ska alla dricka hela jävla tiden, kul då att sitta å prata å umgås när alla är fulla eller lulliga.....Kommer de bli så i fortsättningen åxå??

fan vill inte ha en sånn här känsla man va fan gör man...

ibland ångrar jag så jävla mycket....

Är så svårt när man inte har nån att prata med, dom man vill prata med dom man kan inte prata med....fan

orka skriva mer..känner att de baar blir fel vad jag än skriver...så ger upp nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att vi håller på att glida ifrån varandra, och jag vill verkligen inte det ! ='( det verkar som att vi båda har missförstått varandra en del. aja, hur som helst. jag kommer inte att försvinna så länge du inte vill det. du betyder för mycket för det ! och jag har sagt det flera gånger, men du tycks glömma bort det :/ kan ju inte leva utan dig !

2007-11-13 @ 17:41:08
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0