Söndag

Japp idag är det ju söndag...och föf första gången i mitt liv så längtar jag tills att få börja jobba imorgon...
De har varit så trökit att varit hemma och sjukskriven...
Jaja nog om det nu.....blir nog en lugn dag idag då....

Jag blir glad när jag ser att mina vänner mår bra....dom betyder enormt mycket för mig...   men ska jag vara helt ärlig så känner jag mig helt jävla bortglömd...Visst tog en chansning genom att flytta men vad ska man göra då??tycker inte att en flytt ska skilja på vänner...

Känns som jag inte kan prata med någon om hur jag mår och känner mig...

Skulle ha lyssnat på mor min när hon sa att när man flyttar och ska skaffa barn osv   så sticker alla vännerna för dom flesta fattar inte vad ett liv med eget hus/lägenhet  eller med barn innebär...

Men jag trodde inte på henne... Ibörjan så kom vissa ner och hälsade på... men nu så är det evigheter sedan...
Det är bara en endaste som ringt och pratat 1-2 gånger per vecka...Och det är den enda som verkligen har visat äckta vänskap hela vägen!

Vill inte släppa tag om de andra för innerst inne så älskar jag dom så enormt mycket...
Speciellt 1 utav dom och jag tror hon kan känna likadant som mig på vissa ställen...

När man åker till borlänge och hälsar på så försöker man kunna träffa dom... men ibland kan dom inte eller har inte tid.. å ibland kanske vi inte har tid...

Men skulle känns så jävla skönt om dom bara kunde unna lite tid å sätta sig ner å prata elle vad som  helst...

Men vet inte längre vad vänskap innebär eller betyder..

Är så djupt lessen och besviken...

Är till och med bort glömd av min egna släkt...

Jag ringer eller skickar sms för att fråga hur det är med alla...

de man kan få som svar är att dom ej har pengar på mobilen..men va fan är de svårt att ta hemtelefon å slå en signal och bara fråga hur de är??ele är de för mycket begärt??Annars så säger dom oj tänkte precis ringa dig eller så säger dom att dom försökt ringa men ej har de eftersom vi har nummerpresentatör....

Varför gå så lågt??  har gett upp att ringa..varför ska alltid jag sitta å ringa hela tiden...??

Jaja ser nu att det blev ett negativt inlägg och det ville jag inte,,,så ska sluta nu innan de blir värre...

Men älskar er!Pussa

Kommentarer
Postat av: Erica

Du vet att jag finns här för dig gumman. Jag vet att vi är dåliga på att ringa varandra osv, men du ska veta att jag alltid finns här för dig... Tänker på dig mycket och saknar dig enormt. Du betyder så otroligt mycket ! <3

2007-06-24 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0