Tiden

Japp tiden går fort ibland och ibland går den väldigt segt..just nu tycker jag både ok....på ett sätt så vill jag att det ska bli Januari nu!!! Men samtidigt så tycker jag att tiden går alldeles för fort för hinner knappt träffa vänner å sånnt...


Men nu troro jag att alla vet att vi två sk bli tre och att vårat flytt lass landar i Borlänge igen!!!


Det var kul att träffa både erica å annsofie under peace and love helgen....önskade bara att man hade haft mer tid med dom...hummm

hoppas erica å ekis vill komme ner jit på besök igen snart..alla fall innan bulgarien resan.....fan den komme äga alltså!!!

Kan inte beskriva med ord hur mycket dom två tjejerna betyder för mig och om jag bara visste hur jag skulle kunna visa det....

jaja  snart blir man 20 åxå..hehe  får gå på systemet och handla alcoholfri dricka..hahah

jaja de va allt för mig!!

Älskar er!!!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0