Trevligt

idag så har jag städat å plockat som vanligt..hhehehe  springer runt som en yr höna..hehe
sedan har vi handlat.....

Sen har erica varit här på besök, vi fikade å pratade, å de va så mysit så...har verkligen saknat dom stunderna med henne....å idag fick jag äntligen träffa henne...så nu hoppas jag att de inte dröjer allt förlänge innan nästa gång..hehe

efter erica åkt så började vi med mten...blev tacos...de va skit gott!!

Sen blev de lite små godis å filmen elf..hehe  den va bra rolig den..haha

jaja nu är klockan efter 00.00 så de är söndagen den 23 december....1 dag kvar till julfaton å 7 dagar kvar till beräknad nedkomst...haha

hummm ska väl gå å gö mig ordning för sängen nu...få se om man får nå sömn i natt då..hehe


hej svejs...

älskar dig marcus!


Erica du betyder så oerhört mycket för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det va så kul att träffa dig igår gumman !! :D vi får se till att det blir snart igen. hör av dig när du kan och orkar, jag kan typ när som helst :D

2007-12-23 @ 10:53:08
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0