Över...

japp då var denna långa dag över..hehe   är faktist rätt så trött men vi ska spela lite monopol nu...marcus fick de nya monopol i present av sin  mamma så vi lär ju testa hur det är....sen blir det nog sängen för min del iallafall...



måste med ge att jag är smått nervös men har en känsla att de kommer gå bra....den 29.de dagen är snart över...

hummm  blev så rörd när jag läste marcus blogg idag....å jag älskar han så otroligt mycket....



Fan tycker vi ska ringa hit lite polare nån dag å spela spel å kolla på film....men får väl se va som händer..


de är så skönt att bo o borlänge igen!!!


Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Mikael

Japp jag vet vet att du gör det iaf =)

2007-12-02 @ 21:16:24
Postat av: Mikael

Härligt det :D *ler*

Men finns många som verkligen avskyr han som jag vet om. Men det är dom det och inte jag , eller du :P

2007-12-02 @ 21:18:41
Postat av: Mikael

Ring mig då också får kan jag den dagen ni ringer så är jag gärna med och spelar spel och kollar film. Kanske laga mat också och äta eller iaf köpa nå gottigottgott att smaska på:P

2007-12-03 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0