måndag

känner mig helt tom i bollen eller vad man säger..... är så rastlös men vet ej vad jag ska göra???!!
Inatt så har de inte blivit så många timmars sömn, har haft en aning ont och sen är de så svårt att sova nu förtiden tycker jag.....Men ändå så är jag trött...haha

jaja 27 dagar kvar men det känns inte som det, så de lär väl visa sig....

Hur ska jag kunna visa mina nära å kära vad dom betyder för mig?? känner att jag måste visa det snart men hur`??

ja va ska man skriva??inte lätt när man inte är helt med..hehe


skit väder ute åxå så promenad kan man ju skippa på en gång....annars är väl jag pissblöt å halft ihjäl slagen när jag kommer tebax...


Saknar Erica å Annsofie så jävla mycket.....


Humm de va nog allt för mig idag skulle jag kunna tro....



Älskar marcus över allt annat på denna jord!!!!!!!!!puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig :( men det känns som att saker inte kommer bli detsamma mer :( älskar dig

2007-12-03 @ 13:51:30
URL: http://icis.blogg.se
Postat av: fiorella

Har du ringt något jobb du sökt förut? Då kanske du kan hjälpa mig.

2007-12-03 @ 13:59:50
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0