knäpp

varför blir jag så rörd å glad över  kmentarerna jag får...hhehehe  spelar liksom ingen roll vad folk skriver blir liksom så ändå..hehe  knäpp känsla de där då...

Gulligt av  dig älskling att fälla en tår bara för att jag skrev en liten text om hur jag känner å tänker..hehe

Ja happa de känns både spännade å kul att snart bli mamma..enda frågan man haft är om man komme klara det men varför skulle inte jag klara det??hhehhe

Om den tar generna efter marcus så blir det ju världens sötaste unge åxå så de kan inte bli dåligt tror jag..hehe

Idag har jag haft ont i magen hela dan så vet ej om de börjar bli jävlit trångt ele om rackan vill ut....

Orkar inte skriva mer nu...men kanske kommer nått senare elle imån...


Älskar dig marcus!!!!Snart blir vi 3....

Kommentarer
Postat av: Mikael

Klart du klarar det. Ja varför skulle du inte liksom =)

Som jag tidigare jag sagt, jag tror ni bägge blir jätte bra föräldrar! =)

Hur är smärtan du har? Är den svår att leva med och så, ja du förstår :) ?

2007-12-12 @ 17:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0