Kännas

ska det kännas så här??
Börjar bli nervös av att detta kommer gå helt åt helvete....Jag hoppades å trodde att de skulle bli bra när vi flyttat till borlänge men tycker det börjar visa motsattsen....

Varför tvekar jag när jag har dessa känslor som jag har?? Om man har en stark känsla och man vet att den är sann  hur kan man då tveka om den känslan`???

Ska vi bli en egen liten familj eller kommer jag nu ta steget att va en i din familj??alltså detta blev ju å kännas sjukt konstigt....

vill inte känna så som jag gör.....men hur ska  det kunna försvinna när de bara fortsätter???


Kan inte prata om det för du verkar bara bli arg å sur på mig....Hur ska jag då kunna vara ärlig å säga hur jag känner??


Känner mig så överrupplad å så vill jag inte ha det.....Men jag är väl en jävla toffel som bara kryper å inte säger nått...


fan vill ju att allt ska vara å kännas bra....blir så lack att små saker ska förstöra....


Blir så irreterad på så mycket.....känns som att jag ger upp snart....


Känns som att jag skulle kunna lägga mig i sängen å ligga där tills lillen ploppar ut å se om de blir bättre å någon förändring.....

Jag orkar verkligen inge mer....

FAN...


*GONE*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte hur det har kunnat bli såhär, det enda jag vet är att du betyder så jävla mycket och att jag saknar dig !

2007-12-03 @ 15:59:29
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0