deppig

Japp här sitter man aldelses själv i mörkret.....
Höggravid å deppig som fan....varför blir det så??

Marcus är så underbar han har verkligen stöttat mig genom hela gradiviteten och han har inte druckit på jätte länge bara för att vara på säkra sidan om vi måste åka in....

Han tjatar om att lillen ska komma så de verkar som han längtar och verkligen vill bli pappa...

Förstår han om han vill ut å ha kul med sina kompisar elle ta nån öl å så....de gör jag verkligen men varför får jag denna  obehagliga känsla då??

Tänkte hitta på nått meed erica men hon var sjuk, så hoppas hon kryar på sig å blir frisk snart så jag har nån att prata med .....


Känner mig så äcklad  över att ha en stor jävla mage ivägen, å bara man går upp för trappan så håller man på å dör....man blir annfådd bara av att sitta i soffan för fan.
Man går som en jävla anka och inte går de fort inte....

Känns som jag har gråten i halsen, liksom som en stor klump som måste bort...men den vill inte bort.....Spelar ingen roll om jag gråter elle inte den är fortfarande kvar....

Jag vill bara att vårat lilla hjärta ska komma till oss nu men  vill samtidigt att  han kommer i januari.....

Sen da när han kommit...hur blir det då da??
Jag komme ju sitta fast i ammning å de ena å andra, men marcus då...ska han supa å va ute å ha kul hela tiden....elle hur komme de bli??

Kommer vännerna runt om oss kunna vara hos oss å bara ta de lungt...spela spel,kolla på film osv...   komme de gå??
 
Så som jag känner å tror så komme jag sitta här själv..efter som  jag tycker var enda en ska  supa, supa, dricka , dricka elle va ute å gö nått....  

Fan va deppigt detta inlägg känns..men jag känner att jag måste få ut de...


Om en  30 min så ska jag kanske åka å hämta marcus på stan eftersom han hade den turen att få gå på rootvälta...

Men de visar väl sig att han ska va med alla efteråt åxå.......men då får han fan gå hem för så länge orkar jag inte vara uppe...hehe


Jaja på nyårsafton så blir  jag å marcus här hemma om vi inte åkt in än då.....sedan så kommer min familj hit på middag m.m

så vi blir bara hemma, så den som ej ska supa å tröka runt får kika förbi.....

Jaja ha väl inge vettigt att skriva  så ska väl syssel sätta mig med nått en stund till sedan ringa marcus...


Hatar detta väder åxå...blä


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer vilja vara med dig när bäbisen har kommit gumman ! det känns som att det till och med kommer bli lättare då på något vis, nu sitter du ju fast i "tänk om han kommer..." :) ja du fattar ! och jag har faktiskt inte druckit på över 1,5 månad nu. det du ! :D haha. framsteg. och anledningen till att jag har varit ut mkt är ju för att jag inte haft något annat att göra när alla helt plötsligt försvann :/ jag skulle mkt hellre vara med dig än att dricka !
blev glad över att du ringde igår, hade gärna velat träffa dig. men självklart ska man bli sjuk då när man absolut inte vill.
och allt kommer bli jättebra när bäbisen kommit, du och marcus kommer bli jättebra föräldrar !!
och jag kommer alltid finnas här no matter what, alltid ! glöm aldrig det !

2007-12-29 @ 11:52:44
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0