1 dag

kvar sedan är datumet här...den 30 december 2007....de som känndes så långt bort...å nu är de typ dagar eller timmar man kan räkna..hehe   shit

men jag är inte nervös längre..hehe  ha varit nervös sedan dagen jag fick pluset på stickan...å sedan nån vecka tillbaka så är jag typ inte ett dugg nervös..hehe   lite knäppt..hehe


tack erica för din komentar....du gör mig alltid glad...hehe  det värmer att läsa..hehe

sen blev de nog en hel del överdrivet i gårdagens inlägg eftersom jag va så deppig....då bli allt så förstorat...men de gick faktist över....


på natten åkte jag te stan å skulle hämta marcus å skjussa hem de andra....dom hade beställt pizza så fick vänta ett tag...så kom hem efter 3 nån gång å somnade inte förens vid 5 i morse..hehe

sen fick jag ett gott skratt för marcus berättade att han hade snackat med ekis å happa om gudfar å gudmor till lillen.....så efter tag så hade han sagt nä du ekis får bli gudfar å får happa bli gudmor....hehe    å de roliga med det hela är att när jag satt å prata med erica här hemma så sa jag att erica skulle va gudmor å annsofie gudfar...haha
vad sjukt de kan bli..hehe

ha inte tänkt så mycket på de faktist...så vi lär väl sätta oss å prata om de så vi kan fråga de aktuella personerna snart....tiden får utvisa de...hehe

Inatt så har jag haft lite förvärkar så de är nog inte på g än elle.....


jaja ska ta ett varmt bad nu, sedan bli de middag hos min farmor...

ikväll får vi se va som händer men kanske en film kväll elle spelkväll..vem vet...




älskar er!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0