Varför??

Varför ska livet vara så här?Va det bestämt innan jag föddes hur allt skulle bli?Vilka vänner och killar jag skulle ha? Hur många gånger jag skulle bli sårad?Hur lycklig jag skulle vara? Hur orättvist de skulle vara?  Va det bestämmt eller vem fan bestämmer det nu??
Inte är det då jag, för jag har inte ens lite kontroll på mitt liv just nu....allt bara flyter iväg och jag kommer springande efter...   Kommer jag hinna ikapp elle ska man ge upp redan nu? Man har ju inte så mycket hopp kvar längre...
Allt är som en berg å dalbana..Å vem fan vill åka efter en sånn??

 Alla problem avlöser varann...så nä man är små glad för att man ha fixat till en sak så dyker de upp minst 1 nytt problem....Och dom är ju inte små precis...

Ska de verkligen vara så här att bli vuxen?? jag vill fan inte ens bli vuxen....vill inte ha dessa vuxenproblem som gnatar sönder en....

Kan inte allt bara försvinna?? Eller kommer jag ha så här tills man ligger på dödsbädden sen...Får min familj ta över all skit då??

Ja du har 10000 frågor men inga svar....Får en karta men vet ej vart jag ska gå....

Ibland vill jag bara vrida tebax tiden, och ibland vill jag bara att de ska bli nytt år och ny start...


men tänk om man kunde stanna tiden, ta bort alla sina problem och ta dit allt man vill ha i sitt liv..sedan sätta igån tiden igen....vad jag skulle må bra då....


Jaja ska väl gå å lägga mig så jag kommer upp imorgon....

fast jag vill bara skita i jobbet också, har ingen ork med nått just nu.... mådde så dåligt så¨sov till 13.00 idag....ajdå... men vad sk amn gö de....vill bara dra täcket över mig och föresvinna....


Ha de så bra ni kan!


Älskar er!puss

Kommentarer
Postat av: icis.

älskar dig såå mycket gumman. finns alltid här för dig ! bara att ringa om du vill prata.

2007-08-22 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0