stress

japp idag ha man stressat runt som en tok, har köpt en bikini överdel som är lite knäpp och en bikini underdel som inte alls hör till,,,,hehe men men de få gå, bättre än att gå naken..haha  sedan ha jag köpt ett pat badbyxor  till marcus...sen ha vi inhandlat de sista som olja(sololja),värktabletter till mig,bomull,hygiensaker m.m
Sedan kom vi hem vid åtta tiden ....då gjorde vi tacos som är lika gott varje gång..hehe   sen efter det så gick jag till tvätt stugan och kollade tider...för den har inte gått att öppna under hela veckan  så va i stort behov av att få tvätta..hehe  fanns en endaste tid innan vi ska åka å det va 22.00-01.00 så de va bara att ta den tiden och springa upp och fixa iordning allt..sedan ha jag tvättat och hängt tvätt tills nu......och när klockan nästan är ett på natten så ha jag hållt igång sedan nio i morse och nu är det min tur att slå ner röva och bara kopla av...hehe

men jag ska få en ryggmasage av marcus snart eftersom jag ha så förbaskat ont just nu...hehe  känner mig som en invalido..hehe  men men de går över...

Vill bara sitta på de där jävla planet nu så mna ha de överstäkat sedan en helt underbar vecka i bulgarien....längtar så jävla mycket....

Jaja ska gå å varva ner  nu så mna kan sova sen...hehe  är helt uppe i varv nu..hehe

ha de så bra!!

Älskar er!puss

Kommentarer
Postat av: icis

kan tyvärr inte ge dig några fler bloggar just nu. det blir bara en massa negativt som jag sen inte orkar med att se, håller det för mig själv ist. men va bra att du har hittat en bikini ! :D jag ska in till stan idag och försöka fixa grejer inför resan och flytten :D

2007-08-25 @ 10:07:56
Postat av: ICIA

härligt med bulgarien!!!

2007-08-25 @ 19:29:00
URL: http://ICIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0