Smärta

Varför ska det finnas nått som smärta??Varför kan aldrig man få må bra alla dagar??Varför ska man ha ont??
Ja inte många timmars sömn i natt elle....samtidigt blir man rädd och nervös om det är något fel på den lille...
KAn inte beskriva smärtan jag hade i natt, hur jag än vred och vände mig så blev det inte bättre....

Jaja ha inte lika ont längre men inte är det bra heller...man känner liksom i kroppen att de är nått....ööö elle så ä de jag som blivit helt jävla knäpp....

Elle knäpp de ha jag väl alltid varit men alltså att jag verkligen ha fått ett knäpp i huvudet...hehe

Nu är det inte långt kvar tills vi ska till Bulgarien...längtar så otroligt mycket dit...men samtidigt fasar jag inför värmen...men jag lever nog i poolen jag..haha

Jaja de va väl allt fö denna gång, orkar inte skriva nå mer nu... ska gå å dricka lite te och se om de blir bättre..

Älskar er!puss

Kommentarer
Postat av: Erica

oj va jobbigt gumman ! hoppas att det blir bättre snart. <3

2007-08-16 @ 14:30:51
Postat av: Icis

Föresten, om du lever i poolen så lever jag brevid och solar mig ; D haha

2007-08-16 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0