Lördagen den 18/8-07

Ska äta tacos lite senare,sedan göra sig iordning för sen blir det yhe voice 07 i Kungsan..hehe

Massa bra artister kommer... tex Fronda  å de enda ja kan tänka på då är jag å erica på fronda i borlänge...fy fan vilket minne..hehe  hade önskat att hon å ekis kunde komma ner denna helg ...så jag kan uppleva mer minnen med henne å marcus kan ta ekis..haha

men jaja tror inte dom kan och vill....får ju alla fall träffa hon om en vecka..hehe

humm ha väl inge mer att skriva...

älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: Icis

Åååh jag skulle så gärna velat vara där med dig gumman !
Tänkte faktiskt på det igår, funderade på om jag skulle ta bilen och åka ner själv men mitt lokalsinne är så dåligt :S ;P
Fattar du att det bara är 10 dagar tills vi åker till värmen nu ! :D Fy vad kul vi ska ha !
Och när vi kommer hem börjar nerräkningen inför eran flytt, hihi :)
ÄLSKAR DIG

2007-08-18 @ 12:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0