Längtar...

Ja det finns mycket man längtar efter...men mäst av allt så är det 3 underbara saker jag längtar efter och det är  bulgarieresan om ca  1 vecka för då får jag umgås med flickan som gör mig lycklig!! Att få tillbringa 1 vecka i utlandet med henne de komme bli oslagbart å oförglömt...hhehhe  å de som händer där det stannar nog där  haha =)
Sen är det att flytta hem till underbara Dalarna igen!!Räknar verkligen ner dagarna nu..hehe  för nu har våran lägenhet här kommit ut som lediga lägenheter, så nu är vi verkligen på gång..hehe Komme liksom bli en sånn lättnad att få vara nära familjen och vännerna.....Fan vad jag kommer vara med erica då, prata massa skit och göra massa skit..haha  alltid lika kul!! =)
Sen är det att få ha min lilla prins i famnen!!Längtar så fruktansvärt mycket....vill att allt ska komma nu!!!hehe

Så dom 3 sakerna står högst upp på min lista nu!!! Och vill bara att tiden ska gå fort som fan...hehe

Jaja de va nog allt!!

Älskar er!pusa

Kommentarer
Postat av: icis

haha, konstigt att vi räknar ner tiden till nästan samma saker : D längtar så tills ni flyttar hit ! så jag får någon att umgås med och snacka massa, massa skit med ! :D

2007-08-17 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0